Nyskrivet

Det är månens ljus som vakar i natt

som en sista strimma hopp i mörkret vi gömmer oss ibland

Jag kan höra hur du andas

dina hjärtslag under min ostadiga hand


Jag ligger vaken i nattens tysthet

som viner som en högljudd storm genom tomma rum

Är jag ensam som hör allt oljud

från en tystnad som är långt ifrån stum


Jag kan inte somna i denna stillhet

när det stormar i mitt bröst

Hur jag än blinkar bort tårar

finner jag ingen efterlängtad tröst


Det är som om drömmarna visste

att om dem inte levde, inte fanns

Skulle vi spröda själar emot nattens skugggor

aldrig ha en chans

MCR 23 Mars 2009



Kommentarer
Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

det är himla smart! tyvärr är det jobbigt för mina ögon att läsa över datorn och jag har ingen skrivare.



Andrea Bocelli är riktigt grym så det får jag allt ta och göra hihi

2009-03-24 @ 10:23:35
URL: http://fashionstars.blogg.se/
someone

Du skriver så bra..gillar att läsa det du skrivit!!

2009-03-24 @ 21:32:40
Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2009/march/goodiebagtavling-varde-cirka-20-000-.html#comment



Jag har startat en riktigt grym tävling - en goodiebag värde hela 20 000:- lottas ut! Skulle var riktigt kul om du ville vara med och tävla :)



Ha en fin kväll!

2009-03-25 @ 22:04:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0