Saturday

Idag har jag fått göra två av mina favortisaker, slöa och läsa och dessutom i samband med lite solning.
Skönt.

Pratade med farfar idag, han ligger på sjukhuset och mår mindre bra, men framför allt så lät han så uttråkad.
Det är då man önskar att man inte behövde prata i telefon utan att man hade körkort så man kunde ta bilen upp till Västervik och hälsa på honom.
Fast på sätt och vis känner jag mig ändå lättad att det inte går för ända sedan moster dog så går sjukhus och jag inte ihop. Så fort jag kliver in genom dörrarna så dra jag tillbaka 1 år i tiden och alla känslor man hade då kommer tillbaka. En del av mig vet att man behöver minnas för att kunna bearbeta och gå vidare och en annan del av mig tror fortfarande att det inte har hänt och att Anne kommer kliva in genom dörren vilken sekund som helst.
Hur som helst så gillar jag inte sjukhus.
Inte förrän det händer nånting positivt som typ att någon klämmer ut en unge på BB eller så.

Nä nu till gladare ämnen känner jag.
Göteborg på måndag. Äntligen!
Ska gräva djupt i fickorna och verkligen försöka komma hem med så mycket fynd som möjligt.
Den där listan i blocket hemma hos mamma behöver bockas av=)

Nu ska jag nog byta dator mot bok och soffa mot säng.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0