Regn & Pizza

Här sitter jag vid datorn och drar mig för att gå ut i regnet (igen).
Men förr eller senare måste jag, har ett paket som väntar på mig på OKQ8 med fina skor i.
Jag bestämde mig för att beställa skorna som jag dreglade över häromdagen efter att jag inte hittat dom på Köpstaden.

Enligt Emils sms så går det bra och dom har visst sett en borg, men efter en stund kom även ett erkännande att dom gått vilse i morse men att dom nu var på rätt spår igen.
Så är det när man gör en vandring utan karta.
Nej men hoppas dom har en rolig vandring eller mandomsprov som mamma kallar det:P

Nu ska jag gå bort och ta ner min trötta katt från elementet där hon tryckt ihop sig och stjäla lite gos.
Efter det blir det världens bästa bot mot tråkigt väder... Mammas hemmagjorda pizza!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0