Projekt

Nu har jag mycket på gång i mitt huvud känner jag.
Blir helt vimsig bara jag tänker på det, och varje gång jag avlsutar en sak så dyker en massa nya upp.
Just nu har jag:

Projekt nr 1:  Sy en volangkjol
Påbörjat: Ja... har köpt en liten bit tyg..
Svårt: Nej inte egentligen
Irriterande: En del, måste hitta tyger

Projekt nr 2: Sy ett linne med volanger på
Påbörjat: Nej, måste inhandla ett linne :P och tyg...
Svårt: Nejdå
Irriterande: Masse masse masse

Projekt nr 3: Flytta till stugan på Öland
Påbörjat: På sätt o vis.. har målat om=)
Svårt: Lite, har problem med organisationen, glömmer bort och kommer på om vartannat.
Irriterande: Se ovanstående.

Så nu är det bara att sätta fart antar jag.
Behöver hämta hem min symaskin och köpa mig en trisslott och vinna en massa pengar så att jag kan finansiera allt det här.
No problem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0