Göteborg

Sitter i soffan och väntar på Emil som står i duschen (låter det som).
Allt är packat och klart och vi ska snart gå hem till mamma.
Imorgon går tåget tidigt, vid halv 6.
Emmis ska tas om hand av Semme och jag kommer sakna henne galet mycket, fånigt jag vet, det är ju bara 3 dagar. Men hon är min bebis.

Jag kan bara gissa hur trött jag kommer att vara när klockan ringer imån bitti vid 4.
 Men det är det värt, ska bli så kul att komma bort lite.
Bara åka iväg och skämma bort sig själv under 3 dagar.

Nu ska jag gå och pussa på min älsklingskisse och sen ska vi gå.
Tillbaka på Onsdag.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0