En oslipad diamant äntrar Schlagerscenen?

Det är lördag, det är Eurovision och såklart sitter mamma, jag och empa bänkade framför teven.
Satt precis och tänkte att jag gillar Luuk som kommentator.
Men om han bara fick vara kommentator.
Vem skulle jag då vilja ha som programledare för Melodifestivalen, eller till och med ESC ( om sverige vinner ikväll) ??
En intressant tanke som genast tog form i mitt huvud är att det inte skulle vara nån glättig Agneta Sjödin eller någon klämmig Linda Isacsson.
Jag vill ha någonting nytt, någonting annorlunda.
En oslipad diamant.
Jag vill ha Leif GW Persson!!! =)

Bara föreställ dig hur han skulle sitta i en fotölj i globen och sucka tugnt.
Ha långa utläggningar innan varje bidrag och ständigt famla efter sina glasögon, pilla in en snus och tillkännage vinnaren.
Gud så underbart, jag skulle njuta=)
Är inte detta en bra idé så vet jag inte vad som är det.


Kommentarer
Sanna

Ha en fin kväll!

2008-05-24 @ 22:03:41
URL: http://sannawiberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0