Lördag

Emil klagade på att jag verkade ha bloggtorka.
Själv så klagade jag på att hela min sida låg till vänster.
Så jag flyttade på den, bakgrunden har jag inte fått tillbaka än, tyvärr.. får fixa det sen.

Inte många dagar kvar nu tills vi flyttar upp till ön. Känns bra, jag har samlat vuxenpoäng genom att plantera blommor som ska ta plats utanför stugan. Mycket fint=)
Emmis var såklart med och hjälpte till...
 

Nästa projekt i form av en kjol är redan påbörjat och än så länge går det bra. Kanske sätter mig vid symaskinen en stund sen.
Eller så stannar jag här i soffan med mitt glas cola, en godispåse och en skål med chips.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0