Heureka!

Det sägs ju att alla vägar leder till Rom.
Må så vara men jag har precis upptäckt ett nytt Rom.
Jag är som Indiana Jones, som Amerigo Vespucci, som Nicholas Cage i National Treasure, jag är Columbus, Jag är självaste Arkimedes och Heureka är inte att ta i.

Alla vägar leder till Marknadsföring.
Det visste ni inte va? Nä men det visste jag.
Jag har precis suttit och klickat mig fram på diverse utbildningssidor och detta är vad jag kom fram till.
Marknadsföring mina vänner, marknadsföring.

A moment of silence please.

Jag vet, detta är stort, det är fanastikst.
Jag kan bli illustratör, jobba på resebyrå, bli butikschef.. Jag kan bli bilförsäljare!!

Jag säger då det.
Marknadsföring... smaka på ordet. Mmmmmm-marknadsföring.
Plötsligt skingras molnen.
Här finns min framtid, jag är något på spåren.
Heureka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0