Summering 2007

Jag känner mig lite inspirerad av Emils redovisning av året och eftersom jag ändå inte är riktigt redo för sängen än så why not?

2007 har absolut varit det värsta året i mitt liv och de få bra saker som har hänt har bara varit små glädjestunder i en annars så grå tillvaro. Och jag hoppas verkligen att 2008 blir mycket bättre.

Årets projekt: STAGGREVYN - ett underbart avslut på en underbar tid.

Årets tillökning: Emmis flyttade in och stannade kvar, och vad kan jag säga? We love that little beast, speciellt mamma är riktigt svag när Empa riktar sina blåa ögon mot henne.

Årets datum: 7/3 , 7/7 , 15/ 7

Årets födelsedag: Mamma tog ett kkliv upp på pinnen och fyllde 50.

Årets låt: Är väldigt velig men säger nog Leona Lewis - Bleeding Love eftersom den är färsk i minnet och jag är så sjukt trött på allt annat.

Årets dag: STUDENTEN! Need I say more?

Årets boss (något Emil kom på att han glömde) :  Mattis såklart, vem annars?

Årets resa: Helgen i Göteborg var både rolig och välförtjänt.

Årets beslut: Viktklubb

Årets inköp: Mina stövlar=)

Årets marknad: Julmarknaden på slottet

Årets Oh No! : Grönt är inte alltid skönt, köp aldrig marknadsgodis.

Årets ångest: Pengar.. definitivt pengar..

Årets film: (egentligen en tv-serie men skitsamma) Stolthet & Fördom anno 1995. I have to have it.

Årets kommentar: Mamma om Andrea Bocelli : Han sjunger jättebra men han borde verkligen lära sig att öppna ögonen..
Jag: Mamma... han är blind...
Mamma: Va??
Hallå var har du hållit hus de senaste tio åren?

Årets mödor: Emils "promenader" som inte alls är några promenader utan snarare förberedningsövningar på pilgrimsfärden.

Årets ångest 2: Fast ute på Norra Öland utan mobil och med 1 mil hem...

Årets trend: Bloggandet

Årets sorg:  Anne ♥

Årets syn: Ett par fårprydda bomullstrosor...

Årets kostymer: Treo-röret och Rödluvan, upptäckte att jag är rätt skillad vid symaskinen ändå, äntligen kan jag göra farmor stolt =)

Årets fylla: Juldagen... usch.

Årets bästa förändring: Att klippa håret kort, We like liksom som man hade sagt en gång i tiden.

Årets vuxenpoäng: Har lärt mig dricka kaffe.

Så nu får det vara för ett tag. Kan ju hända att jag kommer på nåt mer och då får det väl bli en fortsättning då.
Annar så säger jag Welcome 2008!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0