Little miss sunshine

 
Gårdagen var hemsk. Kände mig precis som Gustaf. Usch, var på uruselt humör och på väg att mörda hela världen.
Jag klippte håret och kom hem och kände mig inte riktigt nöjd. (Har fortfarande inte bestämt mig för om jag gillar det. Det var bättre förra gången.)
Jag glömde såklart cykeln i stan och kom inte på det förräns jag var hemma hos mamma. Detta innebar en kvällspromenad från Oxhagen till stan och även ännu mer gråa moln på min redan igenmulna himmel.

Idag känns det bättre.
Inte ens att Empa hade skit i baken har stjälpt mitt glada humör.
Jag bråkade med mig själv ett tag men gick sedan och ställde mig på vågen.
Empa och jag blev misstänksamma och dubbelkollade. Jag har slagit ihjäl ett kilo till!! =)
Nöjda med oss själva åt vi frukost Empa o jag,  och sen kom mamma förbi med fika och det innebar ju definitivt mindre moln på himmeln.

Javisst today I'm a ray of sunshine!

Om man bortser från att jag har noll pengar, noll jobb och en cp mp3-spelare så är mitt liv rätt sjysst ändå.
Tänka sig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0