Eilean Donan Castle

När mitt liv, OM mitt liv totalt går ner sig.
Jag är olycklig och ensam, utstött och hatad, ratad, förnedrad, patetisk och helt enkelt överjävlig.
Då ja DÅ tänker jag lägga benen på ryggen och ta mitt pick och pack och eventuella katter, pojkvänner, mammor.. och dra.
Jajemen.
Hit →    Eilean Donan Castle (bilder hittade på Google)

En aning nergånget och dragit kanske men man får inte var kräsen här i världen.
Det är ju mysigt, har en historisk atmosfär och framför allt det är ju ett slott!!
Jag ska skaffa mig en kon-hatt med slöja på och sen ska jag leta upp ett fönster och sen sitta och drömma.
Åtminstone en kvart om dagen bara för sakens skull, emellan andra sysslor.

Jadå, det här blir nog bra.
Jag känner det på mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0