Back to reality

Nu har det nya året tagit sina första stapplande steg och steg, fast tunga sådana tagna av trötta frusna fötter var precis vad jag tog på Öland i torsdags.
Emil drog med mig ut på en promenad (?) och det  var så kallt så kallt så kallt.
Men jag ska inte klaga för när jag väl hade tagit mig upp från hallmattan där jag flämtandes föll ihop i en hög innanför dörren så fick jag en kopp varm choklad och då var jag rätt nöjd med livet ändå.
Trots att jag har en pojkvän som envisas med att lura i mig att han har gått vilse och att vi är någon helt annanstans än där vi är, bra för hans eget nöjes skull.
Suck.

Annars har det varit ett par trevliga dagar uppe på norra ö-halvan, eller den sidan som räknas som dom själva menar på.
Fast det är ändå himla skönt att vara hemma igen, i soffan med Empa i ena hörnet och Emil som slår ihjäl lite tid framför super mario galaxy. 
Det är så lugnt och fridfullt, haha.

Imorgon är det upp till bevis på vågen, har inte skött mig under jul och nyår, dumma mig. Men när jag såg Siamaks "kalorisnåla" pizza så insåg jag att det inte skulle gå att följa min lilla diet.
Men imån kör jag igång igen, lär väl säkert ha gått upp alla kilona igen nu så det blir till att ta i med hårdhandskarna. No sugar baby. The scale never lies.

image29


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0