AMS = Arga människor samlas??

Jag är fortfarande vaken och börjar bli lite smått uttråkad.
Funderar på att gå och lägga mig och läsa en stund...

Imorgon ska jag dra med mig Mia till arbetsförmedlingen på två kurser.
Egentligen känner jag bara blä, är inte alls sugen på att sitta där med en massa andra människor. Inte kan man tyck synd om sig själv heller för det är precis lika synd om alla andra där som det är om mig. Piss.
Men det är ju cred om man kan säga att man ansträngt sig lite.
Hoppas bara att den där "arga" människan ( säger arga för att hon såg helt mordisk ut och jag anar att det inte var en tillgjord grimas utan att hon faktiskt såg ut så ) från infokursen är där.
Hon verkade läskig.
Faktum är att dom flesta verkar läskiga där.
Speciellt hon som svarade ja på alla frågor och var så himla duktigduktig hela tiden. Blah.

Nähe, marsch mot sängen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0