Sexigt värre

Grannarna här uppe hade sex igår.
Hur vet jag det? Dom hördes...

Detta är inte något "nuppa-lite-smått-under-täcket" - sex.
Nej nej nej.
Detta är mer hårt och högljutt "vi-har-pippi-på-hardcore-porrfilm - sex.

Och om jag nu kunde bortse från duracell-kanins-dunkandet i väggen så kan jag inte stänga ute hennes (och hans) eviga stönanden. Det är som en liten hund som gnyr när hon sätter igång med sina jämrande stön.
Och så ökar gnyendet till att komma från en stor hund för att sedan avslutas med att han gör entré med ett avgrundsvrål.

Borde man kanske smita upp, ringa på dörren och be att dom istället för porrfilm hämtar inspiration från stumfilm?

Det värsta är att nyfiken som jag är så har jag tagit reda på vilka grannarna är och dom är lika gamla som mig, gick visserligen på en annan skola men man vet ändå vilka.
Och jag har hälsat på dem i hissen hur många gånger som helst.
Nästa gång jag stiger av på våning fyra och dom fortsätter upp till femman så kommer ju inte jag kunna låta bli att undra om dom inte ska hem och gymnastisera lite.
Kul.

Man kanske skulle investera i ett par öronproppar?


Kommentarer
Anonym

öronproppar vore ju kankse inte fel i detta läge för att slippa höra dom... :)SKulle ha svårt att hålla mig för skratt om jag mötte dom i hissen

2008-04-28 @ 08:08:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0