Bleeding Love

Jag har hållt en rätt bra fart idag skule jag vilja påstå.
Vart i blomsteraffären, julhandlat, (ätit), gjort julgodis, slagit in julklappar...
Tills för ungefär 2 timmar sen, då satte jag ner min uppenbarligen väldigt tunga bakdel på datastolen, för inte har jag orkat resa på mig sedan dess.
Knappt.
Vad hände?
Vart tog min supereffektiva sida vägen? Går den och lägger sig vid åtta eller?
Kunde man inte fått lite förvaning isåfall? Julklapparna behöver snören, dom skriker efter juleetiketter och rim!!
Men jag ooooooorkar inte.

Istället så sitter jag här och småmyser till lite nyss nerladdad musik.
Leona Lewis - Bleeding Love = Yeah!
Mkt skönt gung det här.  Åhåhåhåhååå som pappa hade sagt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0