Helvetiskt irriterande onsdag

Idag är jag trött, idag är jag irriterad, idag är inte min dag.
Inte på något sätt.

Det börjar med att jag steg in i ett överfullt väntrum på Ungdomsmottagningen där samtalsämnet verkade kretsa kring snoriga killar och Lindsdaaaal.

Stod i ett provrum på H&M och provade jeans då en snorunge stormade in och snabbt ut igen då jag slängde ett mördande ögonkast på henne.

Sen gick mina skor sönder hemma hos mamma och jag fick leta igenom hela skogarderoben för att hitta ett par skor jag kunde ha istället.

Trött och hungrig satte vi sikte på skomakaren som såklart hade lunchstängt.

Jag betedde mig såklart som en idiot på banken så dit tänker jag inte gå igen på ett bra tag.

Jag fick skoskav av skorna jag hade på mig.

Min kedja hoppade när jag cyklade hem.

Och såklart med tvåhundra meter hem så började det regna..

Kan en dag vara mer underbar än så här?

Nu tänker jag begrava mig under täcket.



Kommentarer
Anonym

Dessa dagar önskade man att man inte hade klivit ur sängen

2008-02-29 @ 14:17:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0