You make me stupid and that stupidity makes me hurt

Att älska har gjort mig dum och oförsiktig
en tröstlös och ensam idiot
för vem väljer gång på gång på gång
att överskrida hjärtesorgens kvot

Och hur tvättar man bort något så ingrott
så mycket bedrägligare än vanligt svek
att du själv tror det någon målade på dig
liten, ovärdig och fruktansvärt vek

Det har blivit svårt att bara vara
hur är man någon som inte finns kvar
du förstod aldrig vad du gjorde
hur blir jag verklig när jag glömt vem jag var

Den minsta av människor måste ställa sig upp nu
den räddaste biten av mig måste fortsätta gå
jag är mer än vilsna drömmar om natten
jag vill vara mer än vad du kan förstå


MCR 2012.01.30



Kommentarer
Anonym

<3

2012-01-30 @ 19:57:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0