I shall conquer!!

Jag har för första gången i mitt liv börjat lida av dålig andedräkt och jag njuter inte.
Jag har stört mig lite smått de senaste dagarna men när Emil idag undrade om jag käkat kompost så fick det vara nog.
Nu jävlar!
Här ska det bekämpas, tandsten och tandtroll vik hädan! Här kommer jag!
Jag planerar att likt en blodhund som fått vittring på ett offer jaga ifatt varenda liten hint av tandsten och liknande och tugga sönder dom tills dom packar sitt pick och pack och drar till nästa boende.
Jag ska inte bli som mormor.
Hon skulle kunna ha utplånat hela Hiroshima själv genom att bara andas, dom hade inte behövt någon bomb, dom hade bara behövt mormor.
Jag vill inte, SKA inte bli nästa hiroshima-bomb.
Så imorgon ska jag segla iväg till apoteket och köpa allt jag behöver för att bekämpa mina fiender. Jag ska frossa i tandkräm och munvatten, jag ska bada i tandrensare och flourtuggummin.
You can call me Fresh...
 My Fresh.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0