She´s an alien

Idag har jag varit med mamma på sjukhuset, på avdelningen för nuclearmedicin.
Ballt va? =)
Mamma fick sen injektion med nån radioaktiv geggamoja och eftersom hon var så duktig fick hon såklart ett bamseplåster. Mycket stiligt.

Sen fick jag sitta och vänta medans mamma äntrade Hawkeye 4. Bzzz.... mamma åker in (en kvarrt passerar) bzzz...mamma åker ut.
Tänk om man alltid kunde ha det så? Man bara stoppar undan mamma och så vet man vad har henne tills man behöver henne nästa gång. Smidigt ju.

Emmis och jag lussade såklart för Svensson igår morse, bilder kommer senare.

Nu sitter jag i soffan med Svensson och Empa och avnjuter en god kopp kaffe medan vi tittar på Ensam hemma 2.
Blir inte bättre än så här=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0