Sleepy

Jaha så var det påskpyntat även hemma hos oss, trevligt.
Emmis var såklart med och bråkade med varje liten fjäder, undersökte alla kycklingar/kaniner m.m och for runt som ett jehu i hela lägenheten.
Själv har jag inte riktigt samma energi känner jag.
Emil skulle iväg så tidigt idag så vid halv fem så hade jag redan ätit middag, bytt om till myskläder och placerat mig i soffan.
Vilket resulterade i att jag fann mig själv stirrandes blint på tv:n med inte så mycket som en susning till vad jag skulle hitta på. Det är ett under att jag fortfarande är vaken.

Men nu ska jag nog krypa till kojs tror jag. Får väl sova en stund iaf innan Emil kommer hem från krogen.
Godnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0