Andra chansen

Låg här i soffan tidigare ikväll, som så många andra svenskar, och slötittade på Andra chansen i melodiestivalen.
Jag är inget fan av Suzzie Tapper, inte som Emil är iallafall, men nog hade hon det mest passande ordet för att beskriva låtarna och samlingen av artister i sitt bidrag.

BRUTALT.

Jag det är verkligen brutalt dåligt att Nordman gick vidare.

Det är brutalt att en galen operakvinna ska få tro att hon är "all that" i svensk tv, för det är hon inte, "Jag vill ha vovvvvsiiingeeen!!!!, den ska heta Hasse, jaaaa.."  Hjälp.

Det är också brutalt att behöva se Anna Book med cd-skivor på tuttarna.

Men det som framför allt är brutalt är att jag och resten av alla människor där ute som ännu inte riktigt förlorat hoppet om melodifestivalen faktiskt ska behöva genomlida dessa BRUTALT tråkiga bidragen.

Blä.

Nu sätter jag mitt hopp till Sanna Nielsen.


Kommentarer
Hanna =)

gud vad liten text du har :p

2008-03-08 @ 22:11:07
URL: http://hannaekelund.blogg.se
Natalie

Jag hejar på BWO nästa lördag :D Tyckte det var synd att inte Ola gick vidare dock. Håller med dig, anna books cd skivor på brösten var inte kul att se

2008-03-08 @ 22:17:54
URL: http://Ntm89.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0