Telefonsamtal

Ikväll var tredje gången som jag fick ett samtal om öl.
Tydligen så har jag ett nummer som är väldigt likt någon annans nummer, fast denna någon säljer tydligen öl/sprit.
Jag börjar bli lite smått trött på de här samtalen eftersom dom aldrig tycks lära sig att nummret dom slår är fel nummer.
Det är alltid samma nummer som ringer också.

Så Jessica i Västerås...

Jag förseslår att:
1. Du letar upp någon som är över 20.
2. Du ringer till någon i som faktiskt bor i Västerås. För på något sätt så tror jag inte att du har lust att pendla till Kalmar för lite öl.
3. Att du raderar mitt nummer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0