På väg hem..

Emil och går lugnt på väg hem från en runda på Maxi.
Vi noterar att en stor flock fåglar cirkulerar i luften och sätter sig i ett träd.
Helt plötsligt dyker en man på cykel upp och skriker åt fåglarna.
"Shh!! Shh!!
Emil och jag tittar undrande på mannen som nu styr cykeln över gräsmattan bredvid trottaren och in under trädet.
Med baskern i högsta hugg fortsätter han skrika på fåglarna.
"Shaaaaas!!" Shhaaass!!"
Sen försvinner han.

Emil och jag tittar på varandra.
Jag: Vart kom han ifrån?
Emil: Ingen aning...


Ja, vart kommer fågelilskna män i basker på cyklar ifrån??


Kommentarer
Sanna

Just nu har jag en header tävling i min blogg :) Var med och tävla om du vill.
Kram :)

2008-02-05 @ 18:21:11
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0