Lördagkväll

Jag är så trött så trött.
Jag var trött redan vid tio. Då hade jag Mattis som låg och snarkade bredvid mig i soffan.
Detta framkallade en stark lust av att vilja göra detsamma.
Nu är klockan 10 över tolv vilket Linus precis påpekade och jag är om möjligt ännu tröttare.

Ikväll är grabbarna på fest med fotbollslaget.
En fest som Linus beskriver som (jag citerar) :
"En tråkig fest med en massa gubbar, gubbar som sitter på bänkar och kollar på fotboll"

Väl talat Linus.

Hur som helst så har jag, Linus och Beckis hållt ställningarna här hemma med lite melodifestival och mycket snacks.
Det gick fint.
Vi bildade panel.. Linus och jag på den elaka sidan, Beckis på den snälla.
Inte emot varandra nu utan i samspel, emot melodifestivalen.

Vi kom fram till ett unisont beslut att vi inte tycker om Christer Sjögren och att han är "en äcklig gammal snuskgubbe" som Linus (återigen) så väl uttryckte det.
Han säger många kloka saker den där Linus.


Kommentarer
Anonym

who is Beckis??

2008-02-11 @ 16:09:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0