Empa masse o Treo masse

Idag har jag varit duktig, Emil likaså. En promenad på 2 och en halv timme är inte illa.
Nu är Emil hos Dadda och kollar på fotboll och kvar är jag och Empa. Ett mycket muntert sällskap skulle jag vilja säga.
Emil hävdar att jag har ett osunt förhållande till Maxi, att jag tycker för mycket om att gå på Maxi. Vilket inte nödvändigt vid är sant, man ska inte tro på alla Emils teorier, han är ju en galenpanna.
Hur som helst så om det är någon som har ett osunt förhållande till Maxi så är det Empa. Ända sen Emil la sin maxiskjorta på skrivbordet i sovrummet så har Empa legat där och myst nonstop.



Igår var vi nog på den tråkigaste festen jag bevittnat på länge.
Ett gäng 20+ - are och jag. Alla utklädda i äkta Halloween anda.
Lite bål, lite smörgåstårta och lite chips. That was it.
Nåja Rödluvan (jag) tog till flaskan och Treo (Emil) gjorde tvärtom. Vid tolv var vi hemma.
Men snyggast på festen var vi ändå.
Tänker slå den som säger något annat, speciellt efter allt slit och slet som jag fick genomlida vid symaskinen.

  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0