Du kan kalla mig Tigerlilja

Just nu sitter jag i Susannes mysiga vardagsrum på Öland. Emil och jag ligger i varsinn soffa medan Sus själv har satt sig tillrätta i fåtöljen.
Det är Van Vetereen på teve och alla är djupt koncentrerade på filmen, utom jag då som uppenbarligen sitter här och lallar vid datorn. Kände att jag inte orkade koncentrera mig på att titta på film.

Igår var vi ute på Indianäventyr med Emil. En lättsam promenad blev till en resa över bäckar, klättrandes på stockar och trampandes genom träsk och sumpmark. Och trots allt gnäll (emils öron blöder säkert) så var det inte hemskt.
Men som indianer måste man ju vara förberedd, visst?
Så därför grävde jag fram datahackern i mig som genast letade upp ett par snajsiga mockasiner.

 Sugen älskling? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0