Why haven´t I ?

Sitter här i soffan och myser med mig själv eller vad man ska säga.
Emmis stirrar läskigt på mig sedan ungefär en kvart tillbaka och då är ju allt som det ska.

Jag har smygit runt lite på internet ikväll (det lät weird) och kommit fram till att det finns en hel del saker jag borde ha gjort som jag inte gjort.

Till exempel så borde jag ha börjat med mitt foto/scrap-album för länge sen. Det närmaste jag kommit var en superkreativ kväll då jag gjorde en makeover på min kalender, men det var det enda.
Mycket snyggt men inte så mycket foto/scrap-album.

Jag borde även ha köpt mig en skinnjacka för länge sedan efter att nu har suktat efter en i typ 2 år. Därför ska det bli mitt motivationsplagg när jag är klar med viktklubbs-grejen.

Jag borde även ha lärt mig teckna för flera år sedan, jag har sporadiskt kluddrat i ett sissblock sedan jag gick i typ sjuan. Men det blev aldrig mer än så och jag borde köpa teckningsgrejer istället för att bara dregla över dem i affärer. Dessutom om jag någonsin ska lära mig att måla akvareller så borde jag verkligen lära mig teckna nu annars kommer jag vara 65 innan jag ens inhandlat en färgtub.

Jag borde samla ihop mina dikter och publicera dom på vulkan.se. Men jag tycks aldrig få tummen ur och göra det.
Jag har ju små papperslappar typ överallt som behöver sorteras och jag bara ser framför mig vilen evighet det kommer ta. Suck.

Nytt på listan är även att jag förmodligen borde magpumpa min katt sedan jag ertappat henne i en skum situation ihop med en försvunnen öronpropp. Men eftersom hon inte ännu uppvisar några tecken på att ha förtärt en faktiskt ganska snygg öronpropp så tror jag att jag väntar.

Jag borde också uppdatera min dagbok som jag inte srivit en rad i sen början av året men den ligger ju längst ner i min byrålåda hemma hos mamma och orka leta?

Det finns mer saker, tro mig.
Detta var bara början och jag kommer förmodligen ha detta i tankarna hela kvällen och ha glömt bort det tills imorgon, eller idag (klockan är ju 00.25 så beror på hur man vill se det).

Nä nu ska jag sluta tjata om mitt.

Puss.


Kommentarer
still partner in crime

heey heey du mr.darcy är min.
annars kanske de finns två mr.darcy så kan vi kanske leka mr.darcy och mr.darcy?
de vore nåt!

2007-12-08 @ 01:26:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

My

Framtiden är som tystnaden. Ibland bryts den, ibland genomljuder ett eko.

RSS 2.0